חדשות ואירועים

טקס הסיום החגיגי של תוכניות מרכז מנדל למנהיגות בצפון תש"ף-תשפ"א

באירוע משותף לכל תוכניות קרן מנדל-ישראל שנערך בתיאטרון ירושלים בנוכחות נשיא המדינה מר יצחק הרצוג חגגו בוגרי התוכניות את סיום לימודיהם

נשיא המדינה יצחק הרצוג

בנוכחות נשיא הקרן פרופ' יהודה ריינהרץ, סגן יו"ר קרן מנדל סטיב הופמן (שהשתתף מרחוק, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל משה ויגדור, ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' וקצין החינוך והנוער הראשי בצה"ל תא"ל אופיר ליוויוס חגגו כל בוגרי תוכניות מנדל לשנת תש"ף-תשפ"א את סיום לימודיהם, באירוע משותף שכבר הפך למסורת. את האירוע כיבד בנוכחותו נשיא המדינה יצחק הרצוג.

"אתם בעצם הופכים להיות עמודי התווך של הציבוריות הישראלית, בכל המעגלים המשפיעים על החיים של כולנו", אמר הנשיא הרצוג, "אני מרגיש, כנשיא מדינת ישראל, הרבה הרבה יותר טוב כשאני יודע שאתם אלה שמגיעים למעגל ההשפעה".

"היום אתם מסיימים באופן רשמי את מסלול לימודיכם הרשמי והאינטנסיבי במנדל, אבל הקשר שלכם עם מנדל לא מגיע לסיומו. אנחנו נהיה לצדכם בשעה שאתם יוצאים להגשים את חזונכם לחולל שינוי", אמר יו"ר קרן מנדל סטיב הופמן, שהשתתף בטקס מביתו בקליבלנד.

טקס סיום 2021|Grad2021

"אנו מבקשים מכם רק דבר אחד: לכו להנהיג! צאו להשפיע! עשו מעשה!" אמר נשיא קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, פרופסור יהודה ריינהרץ, "בידיכם הכלים וביכולתכם כעת לשנות את החברה הישראלית ואת מדינת ישראל ולהופכם למקום טוב ומיטיב עם כל יושביו".

בטקס בתיאטרון ירושלים חגגו את סיום לימודיהם במתכונת המשותפת כל עמיתי תוכניות מנדל ברחבי הארץ, בהן גם שלוש תוכניות המנהיגות של מרכז מנדל למנהיגות בצפון: תוכנית מנדל למנהיגות חברתית בצפון, מחזור ד', תוכנית מנדל למנהיגות אזורית בצפון, מחזור ה', ותוכנית מנדל למנהיגות בשירות הציבורי, מחזור ב'. 

הנוכחים בטקס נהנו מיצירות שניגנה תזמורת אלמוגרבייה, בניצוחו של אוריין שוקרון, בוגר תוכנית מנדל למנהיגות בתרבות יהודית. התזמורת פועלת בצפון ומדגישה את סוגיית הגיוון התרבותי בצפון ובישראל בכלל, כנכס שיש לשמר ולהעמיק.

לאחר הטקס במליאה התכנסו בוגרי תוכניות מרכז מנדל צפון באולם נפרד, שם קיבלו מאיתנו באופן אישי ובאהבה רבה את תעודות הבוגר – בלוויית איורים המתארים את הפרויקט האישי של כל אחד מהם. טקס זה חתם את אירועי הסיום שנערכו בכל אחת משלוש תוכניות המרכז. בוגרי התכניות ימשיכו להיות חלק מפעילות הקרן, בלווי יחידת בוגרות ובוגרי מנדל ומרכז מנדל בצפון.  

אנו מאחלים לבוגרינו הטריים הצלחה רבה עם סיום התוכניות!