חדשות ואירועים

טקס הענקת תעודות לבוגרי תוכניות המרכז

בטקס חגיגי בנוכחות מנכ"ל קרן מנדל-ישראל, מר משה ויגדור, ציינו עמיתי מחזור א' של תוכנית מנדל למנהיגות חברתית ומחזור ב' של תוכנית מנדל למנהיגות אזורית בצפון את סיום לימודיהם

​מלבד הבוגרים הטריים נכחו באירוע עמיתים של שני המחזורים הנוכחיים, צוות מרכז מנדל למנהיגות בצפון ומנכ"ל קרן מנדל ישראל, מר משה ויגדור. "אני בטוח שהכלים שקיבלתם מהצוות המקצועי המסור יסייעו לכם במסע שאתם יוצאים אליו", אמר ויגדור. "תודה שהקדשתם לנו את הזמן, וכמו שאומר מורטון מנדל, אל תגידו לי תודה. אתם עושים את העבודה, אתם משנים את העולם, אתם הופכים אותו למקום טוב יותר, ובכך בעצם עושים את העבודה בשבילי". במהלך הערב צפו הנוכחים בהצגה "בראשית", בהשתתפות בני נוער יהודים וערבים הפעילים בעמותת "בראשית לשלום" לקידום סובלנות ודו-קיום.

טקס הענקת תעודות לבוגרי תוכנית המרכז עמיתי מחזור א' של התוכנית למנהיגות חברתית וצוות המרכז

נוסף על תעודות הבוגר שלהם קיבלו הבוגרים איורים מאת המאיירת איה אורבך, המתארים את הפרויקטים האישיים שעליהם החלו לעבוד במהלך התוכנית, ואשר בכוונתם לקדם ולפתח (כגון שינוי מודל בחינות הבגרות כדי שיובילו ללמידה משמעותית יותר; תוכנית לפיתוח כישורי חיים באמצעות התנסות וחוויה בחברה הערבית; ועוד). 

"זו הזדמנות לומר תודה רבה, על בני האדם המיוחדים שפגשנו פה, על תחומי הלימוד המעניינים והחשובים, לצוות היקר כל כך, שרצה לספק את תנאי הגדילה המאפשרים והנעימים ביותר, והכול במאור פנים והרבה אמונה בנו", אמרה נציגת הבוגרים הטריים יעל בן מויאל.

תוכנית מנדל למנהיגות חברתית פועלת במתכונת של שבוע לימודים מלא לאורך שנה, והמשתתפים בה זוכים לכיסוי של שכר הלימוד ולמלגת קיום מלאה לכל השנה. תוכנית מנדל למנהיגות אזורית בצפון נפרסת על פני כ-40 ימי לימוד בשנה, במתכונת של יום לימודים מלא אחד בשבוע.

טקס הענקת תעודות לבוגרי תוכנית המרכז עמיתי מחזור ב' של התוכנית למנהיגות אזורית בצפון וצוות המרכז