חדשות ואירועים

אירוע שולחנות עגולים בבאקה אלגרבייה

במפגש עם ראש עיריית באקה ועם בכירים ופעילים בעיר, הציגו עמיתי תכנית באקה את הפרויקטים האישיים שלהם ואת עשייתם המגוונת ודנו עם המשתתפים סביב שולחנות עגולים בסוגיות מפתח המעסיקות את העיר

ב-10 במאי קיימה קבוצת באקה במכללת אל-קאסמי אירוע שולחנות עגולים בהשתתפות כמאה וחמישים מתושבי העיר – בהם ראש העיר, מר מורסי אבו מוך, שאף נשא דברים ושיבח את חברי הקבוצה על עשייתם המשמעותית, מנהלי מחלקות בעירייה, אנשי חינוך ופעילים חברתיים בתחומים שונים.

מטרת האירוע הייתה לחשוף את עשייתם המגוונת של עמיתי תכנית מנדל למנהיגות מקומית בבאקה לפני תושבי באקה ואנשי הרשות, וכן לרתום בעלי עניין בזירה החברתית, החינוכית והמוניציפלית למען קידום הפרויקטים השונים שפותחו במהלך השנתיים שבהן התקיימה תכנית המנהיגות ביישוב.

במפגש הוצגו פוסטרים שעיצבו חברי הקבוצה ואשר מתארים את הפרויקטים ואת עשייתם החברתית. הוקמה תערוכת מיצבים המתארת את העיר באקה הווה מול עתיד, ולבסוף, גולת הכותרת של האירוע – דיוני השולחנות העגולים בחמישה נושאים: קיימות והתנדבות, נוער וחינוך בלתי פורמלי, הגיל הרך, נשים במרחב הציבורי ו"באקה – עיר ידידותית לילדים".

בכל אחד מהשולחנות נכחו 15-12 משתתפים שהוזמנו על-ידי עמיתי התכנית. את האירוע כולו הנחתה בכישרון רב חברת הקבוצה נורה אבו חוסין, והוא היווה לדעת המארגנים ראש גשר לעשייה רחבה וענפה יותר תוך שיתוף פעולה עם אוכלוסיית היישוב בכללותה.

​​
אירוע שולחנות עגולים בבאקה אלגרבייה 
אירוע שולחנות עגולים בבאקה אלגרבייה